Prekių garantija ir grąžinimas

Visoms Ausines.lt parduotoms prekėms taikomi gamintojo nustatyti garantiniai terminai, kurių sąlygos bei terminai nurodomi tų prekių aprašymuose. Prekei sugedus, garantiniu laikotarpiu remontas atliekamas nemokamai. Garantinis laikotarpis yra nurodomas prekės pirkimo dokumente (PVM sąskaitoje faktūroje). Pateikdami prekę garantiniam remontui, būtinai pateikite prekės pirkimo dokumentus (PVM sąskaitą faktūrą, kuri tuo pačiu yra ir garantinis talonas) bei visus gamintojo prie prekės pridėtus dokumentus. Garantiniam laikotarpiui pasibaigus, prekės nėra priimamos garantiniam remontui, tačiau mes Jums rekomenduosime patikimus po garantinio serviso specialistus!

PVM sąskaitą faktūrą yra siunčiama automatiškai el. paštu tuomet, kai prekės perduodamos kurjeriui o įsigalioja tada, kai prekės pasiekia savo gavėją. Kiti garantiniai dokumentai siunčiami atskirai, po užsakymo įvykdymo ir tik klientui pageidaujant ( elektroninė sąskaita faktūra yra lygiavertis dokumentas) jie kainuoja 0.30 Eur ( padengiant pašto išlaidas).

Prekes tikrinkite priėmimo metu, prieš pasirašant ant prekės priėmimo dokumentų. Pirmos apžiūros metu esant matomiems prekės pakuotės pažeidimams, kurie galėjo atsirasti prekių transportavimo metu – informuokite siuntėją 8-666 11 188 o ant priėmimo dokumentų būtinai aprašykite matomus trūkumus. Po prekių priėmimo pretenzijos dėl pažeidimų (ne gamyklinio broko) nėra tenkinamos.

Pastabos teikiant prekes garantiniam servisui

1. Sugedus prekei reikia kreiptis garantiniame talone (PVM sąskaitoje faktūroje) nurodytu telefonu arba bendru parduotuvės informacijos numeriu +370 661 1188, Jeigu galimybės paskambinti nėra, susisiekite el. paštu info@ausines.lt.

2. Sugedusią prekę klientas privalo pateikti kartu su pirkimo dokumentu – PVM sąskaita faktūra, kuri yra GARANTINIS TALONAS.

Lietuvos Respublikos įstatymai numato, kad pakanka turėti pirkimo dokumentą (kasos čekis, sąskaita-faktūra ar lizingo sutartis), jei juose yra tiksliai nurodyta prekė. Toks dokumentas patvirtina prekės įsigijimo datą ir asmenį, kuris įsigijo prekę. Pardavėjo garantinį taloną papildomai pateikti būtina tik jei pirkimo dokumente prekė nėra tiksliai nurodyta (Tokiu atveju garantiniame dokumente turi būti nurodyti prekės identifikavimo duomenys).

3. Sugedusią prekę reikia perduoti parduotuvės atstovui arba parduotuvės užsakytiems kurjeriams (derinama su elektroninės parduotuvės atstovu telefonu +370 661 1188 arba el. paštu info@ausines.lt).

4. Kurjeriui prekė turi būti perduota saugiai supakuotoje pakuotėje, kad siuntimo metu nebūtų pažeistos.

5. Gedimui nepasitvirtinus ar nustačius garantijos sąlygų pažeidimus, visas išlaidas susijusias su prekės transportavimu apmoka klientas.

6. Dėl gamintojo kaltės sugedusi prekė yra keičiama nauja arba šalinami gedimai per 3-21 darbo dienas, nuo prekės perdavimo garantiniam servisui.

7. Jei gedimų, kurie atsirado eksploatuojant prekę garantiniu laikotarpiu negalima pašalinti ir jei nėra galimybės jos pakeisti nauja, grąžinami pinigai.

8. Pardavėjas neatsako už gedimo metu prarastą informaciją (taikoma kompiuteriams, duomenų saugojimo įrenginiams) ir dėl to patirtų nuostolių, todėl patariame nuolatos daryti duomenų kopijas.

Garantinio ir po garantinio aptarnavimo centrai

Sugedus Jūsų įsigytai prekei, mes Jus nukreipsime į artimiausią garantinį centrą. Jūsų patogumui, susitarus galime paimti prekę, pristatyti į garantinį centrą ir gražinti Jums jau po remonto. Tereikia susisiekti su mumis el. paštu: info@prasom.lt arba skambinti mob. +370 661 1188.

Prekių grąžinimas

Pirkėjas turi teisę nenurodydamas priežasties atsisakyti pirkimo-pardavimo sutarties (PREKĖS PIRKIMO PARDAVIMO TAISYKLES RASITE ČIA), sudarytos naudojant ryšio priemones per 14 (darbo) dienų nuo prekės pristatymo, pranešdamas apie tai el. paštu info@prasom.lt telefonu +370 661 1188 arba raštu pardavėjui. Prašymą pakeisti prekę arba grąžinti sumokėtus pinigus rasite čia *.doc *.pdf

Sumokėta pinigų suma grąžinama ne vėliau kaip per 14 dienų nuo pateikto prekės grąžinimo prašymo gavimo. Prašymą pakeisti prekę arba grąžinti sumokėtus pinigus rasite čia *.doc *.pdf

Pirkėjas grąžinamas prekes turi pristatyti UAB „Prasom“ konsultanto nurodytu adresu. Pardavėjas apmoka prekės transportavimo išlaidas.

Grąžinamos prekės turi atitikti šiuos kriterijus:

– grąžinama prekė turi būti originalioje, nesuplėšytoje ir visapusiškai tvarkingoje pakuotėje (garso ausinės priklauso negrąžinamų prekių grupei, jeigu jos buvo dėvėtos ar kitaip naudotos);

– prekė turi būti nenaudota ir Pirkėjo nesugadinta;

– prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.). Šis punktas netaikomas grąžinant nekokybišką prekę;

– grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;

– grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą(PVM sąskaitą-faktūra, garantinį taloną (jei jis buvo išduotas);

– negrąžinamų prekių sąrašas (DĖL MAŽMENINĖS PREKYBOS TAISYKLIŲ PATVIRTINIMO. Nauja nutarimo redakcija nuo 2014-07-29: Nr. 738, 2014-07-22, paskelbta TAR 2014-07-28 i. k. 2014-10565).

UAB „PRASOM“ INTERNETO PARDUOTUVĖS WWW.AUSINES.LT PIRKIMO PARDAVIMO TAISYKLES RASITE PASPAUDE ČIA. ARBA „PAGALBA VARTOTOJAMS“ MENIU PUNKTE.

Ginčų sprendimas

Jei jums kilo problema dėl kokios nors www.ausines.lt elektorinėje parudotuvėje pirktos prekės arba paslaugos, galite pasinaudoti šia svetaine ir bandyti rasti ginčo sprendimą ne teisme. Ja galite naudotis tik tuo atveju, jei jūs gyvenate ir komercinės veiklos subjektas yra įsisteigęs ES. https://webgate.ec.europa.eu/